Najnovije objave

10 sjajnih savjeta za dizajn paketa
Nakon cijelog posla koji ste obavili da bi vaš proizvod bio ispravan, imate još jedan posljednji korak: provjerite je li pakovanje savršeno. Dizajn pakovanja služit će kao tihi glasnogovornik vašeg proizvoda dok stoji na polici ili visi na ekranu, tako da mora izgledati sjajno i raditi za vas.
Grafika dizajna paketa
Uvjerite se da izgled vaše ambalaže šalje pravu poruku.
1. DIZAJNIRAJTE PAKET ZA SVOJ BREND I SVOG KUPCA
Razmislite kome prodajete i šta će im biti privlačno. Pakovanje je vizuelni prikaz onoga što je unutra, pa koristite odgovarajuću grafiku. Proizvodi za bebe, na primjer, imali bi potpuno drugačiji izgled od visokotehnološke elektronike.
2. PRODAJTE I RECITE PRAVIM RIJEČIMA
Izraz na vašoj ambalaži trebao bi potencijalnim kupcima reći šta je proizvod i zašto bi ga željeli kupiti. Uz to, neka bude jednostavno. Nemojte pretrpavati paket sa previše teksta ili prezauzetim dizajnom. Bukvalno imate nekoliko sekundi da privučete nečiju pažnju. Nemojte ih trošiti!
3. PAŽLJIVO BIRAJTE BOJE I FONTOVE
Želite da paket bude privlačan, ali ne blistav ili kitnjast. Boje treba da nadopunjuju i poboljšavaju proizvod, a ne da se bore ili su u suprotnosti s njim. Odaberite font koji je prepoznatljiv, ali i dalje čitljiv, onaj koji funkcioniše s logotipom proizvoda. Razmislite unaprijed o planiranju grafike koja može raditi s nekoliko različitih stavki u liniji proizvoda.
4. BUDITE ISKRENI
Ono što je predstavljeno na vanjskoj strani paketa trebalo bi odgovarati onome što je unutra, inače ćete izgubiti kupce. Želite da grafika bude privlačna, naravno, ali morate biti u mogućnosti da isporučite robu i ispunite očekivanja vaših kupaca kada otvore paket.
5. UVJERITE SE DA VAŠ DIZAJN FUNKCIONIŠE SVUDA
Iako primarna svrha vaše ambalaže može biti da se istakne na policama trgovina, ona također mora dobro izgledati na slici ako prodajete online. Dizajn vašeg paketa može se reprodukovati u oglasu u novinama ili časopisu. Elemente dizajna možete koristiti na natpisima i promotivnoj odjeći, a vaša ambalaža mora izgledati dobro na ekranima kompjutera i mobilnih uređaja. Dizajnirajte s višestrukom upotrebom na umu.
Inženjering dizajna paketa
Dizajn koji najbolje izgleda na svijetu neće puno pomoći ako sam paket ne radi svoj posao.
6. POSTAVITE PAKOVANJE NA PROIZVOD
Učinite ga praktičnim u smislu oblika, veličine, funkcionalnosti i materijala. Uvjerite se da je izdržljiv, jednostavan za otvaranje i nošenje. Ako je proizvod težak, razmislite o ručkama ili drugom načinu na koji ga potrošač može lakše podići. Ako se radi o vrhunskom artiklu, potrošači će očekivati da ambalaža to odražava.
7. UČINITE PAKET JEDNOSTAVNIM ZA KORIŠTENJE
Olakšajte otvaranje. Razmislite o tome kako će se stavka koristiti prije nego što počnete s dizajnom paketa. Ako predmet nije za jednokratnu upotrebu, provjerite je li pakovanje lako ponovno zapečatiti.
8. VODITE RAČUNA O ŽIVOTNOJ SREDINI I BUDITE EKOLOŠKI PRIHVATLJIVI
Mnogi potrošači su isključeni zbog odbacivanja proizvoda zbog prevelikog pakovanja. Veće nije uvijek bolje, pa preskočite dodatne slojeve vrećica, kutija i plastike. Dizajnirajte paket koji štiti proizvod bez prekomjernog otpada.
9. ČUVATI I ŠTITITI
Sigurnost je najvažnija, posebno za prehrambene proizvode. Uprava za hranu i lijekove ima stroge propise za pakovanje kako bi se povećala sigurnost i spriječilo neovlašteno korištenje. Proizvod mora biti zapakovan da bi dobro putovao i ostao svjež. Vaša ambalaža takođe treba da sačuva vaš proizvod netaknutim tokom slanja u prodavnice i do potrošača.
10. UČINITE DA SE MOŽE SLAGATI I SKLADIŠTITI
Prodavac će morati da bude u mogućnosti da složi vaš artikl na policu ili u svom skladištu, tako da pakovanja čudnog oblika mogu biti nezgodna. Razmislite o tome kako će proizvod biti prikazan i dizajnirajte u skladu sa tim.