• RasprodajaSALE
  • Novi artikliNOVO
  • Top artikliTOP
  • Shopovi
  • Vozila
  • Nekretnine
  • Izaberi paket
  • Registracija
  • Linkovi

Paketi proizvoda — marketinška strategija

Izvor: Oblak.ba
06/29/2024

Kako možete da povećate prodaju korišćenjem paketa proizvoda? Saznajte kako ova sjajna marketinška strategija može smanjiti vaše troškove, povećati prodaju, očistiti stari inventar i još mnogo toga.

Šta je spajanje proizvoda?

Grupiranje proizvoda je kada preduzeće grupiše dva ili više proizvoda ili usluga pod jednim kodom jedinice za čuvanje zaliha – koja se naziva paket proizvoda. Ova marketinška strategija podstiče prodaju, unakrsnu prodaju i angažuje kupce tokom cijele godine.
Paketi proizvoda se prodaju u prodavnici ili u prodavnicama e-trgovine kako bi se olakšala kupovina. Na kraju krajeva, ovo dovodi do veće prodaje od odvojene ponude robe i može pomoći da se maksimizira povrat ulaganja od loše prodaje zaliha.

Primjeri uobičajenog povezivanja proizvoda

Od čarapa i donjeg veša do softverskih paketa, postoji mnogo komplementarnih proizvoda koji se mogu prodati kao paket proizvoda. Evo nekoliko primjera:

  • Letovi i hoteli: Idete u inostranstvo? Zašto ne rezervišete let i negdje ne ostanete u isto vrijeme? Internetske web stranice za putovanja spajaju to dvoje;
  • Gitare i pojačala: Ako kupujete električnu gitaru, trebaće vam pojačalo. Većina muzičkih prodavnica će prodavati gitare i pojačala u paketima;
  • Ponude za obroke: Kombinovani obroci — sendviči, čipsi i pića — olakšavaju ručak za mnoge od nas u žurbi;
  • Brijači i oštrice: Ne možete da koristite jedno bez drugog, a prodavnice se oslanjaju na vezu kupaca da kupe oba da bi ponudile oba po sniženoj cijeni;
  • Hoteli sa uključenim doručkom: Neki hoteli ne uključuju doručak kao standard, tako da kupci mogu da izaberu paket koji uključuje doručak po sniženoj cijeni;
  • Softver sa dodatnim funkcijama: Mnogi programeri softvera prodaju osnovne verzije svojih proizvoda sa mogućnošću dodavanja funkcionalnosti. Ovo vam daje potpunu kontrolu nad onim što dobijate i često je na popustu.
Zašto je važno koristiti grupiranje proizvoda u svom marketingu?

Zašto bi organizacije trebale razmatrati povezivanje proizvoda kao marketinšku strategiju? Glavni razlog je taj što je dobitna i za posao i za kupca — ali postoji nekoliko drugih.

Stvorite pozitivan utisak o svom brendu

Ako ponuda uključuje sniženi ili besplatan proizvod, kupci će to smatrati povoljnijim nego da se dva proizvoda prodaju zasebno. Nudeći više paketa, svojim kupcima dajete najbolju vrijednost za novac i istovremeno povećavate svoju prodaju.

Riješite se viška zaliha ili proizvoda koji se ne mijenjaju

Kombinovanje proizvoda koje je teško prodati sa popularnim može povećati njihove šanse da budu kupljeni, a ne da postanu obezvređena sredstva koja zauzimaju prostor. Ovo je odličan pristup za čišćenje i upravljanje zalihama.

Uštedite vrijeme i troškove marketinga

Spajanje proizvoda znači uštedu marketinškog vremena. Proizvodi se mogu prodavati u paketu, što znači da oglašavate samo jednu stvar, a ne dvije, i mnogo je lakše (posebno za fizičke proizvode). Još jedna prednost je da umjesto da plasirate dva proizvoda, vi prodajete samo jedan.

Otvorite kupcima nove linije proizvoda

Ako vaš paket sadrži artikle koje kupci nikada prije nisu probali, to im omogućava da uzorkuju robu  i izlože ih potpuno novom asortimanu proizvoda.

Iskoristite sezonske prilike

Spajanjem proizvoda u najveće doba godine, kao što su praznici ili tokom ljetnih rasprodaja, možete stvoriti osjećaj hitnosti ili straha od propuštanja koji ohrabruje kupce da kupuju, kupuju i kupuju.

Poboljšajte zadovoljstvo kupaca

Kupci žele da se osjećaju cijenjeno i shvaćeno. Na primjer, ako kreirate pakete proizvoda koji dobro funkcionišu zajedno - a kupci ih žele zajedno - to pokazuje da razumijete njihove potrebe.

Prodajte više kupcima

Paketi pružaju kupcima više izbora i bolju vrijednost, posebno ako paket sadrži proizvode koji su im potrebni. U većini slučajeva, vjerojatnije je da će kupci izabrati dobro napravljen paket u odnosu na proizvod koji se prodaje pojedinačno.

Smanjite troškove dostave

Spajanje artikala zajedno sa sniženom cijenom dovodi do nižih ukupnih troškova dostave jer šaljete stavke na veliko.

Za kupce: Zašto je povezivanje proizvoda važno

Nabavite bolju ponudu

Paketi proizvoda često dolaze sa popustom. Ako kupci ipak namjeravaju kupiti ove proizvode zajedno, paketi su najbolji način. Kupci će također kupovati kako bi pronašli najbolje popuste na paket.

Isprobajte različite proizvode

Uz pakete proizvoda, kupci mogu isprobati nove proizvode ili asortimane proizvoda koje možda ranije nisu isprobali. Na primjer, kada kupuju šminku u kozmetičkoj radnji, kupcima se ponekad nude besplatni ili sniženi proizvodi da isprobaju.

Smanjite količinu istraživanja

Paketi proizvoda prirodno spajaju komplementarna rješenja. Kao takvi, kupci ne moraju da vrše nikakva istraživanja da vide da li će ti proizvodi raditi zajedno. Ovo ubrzava proces kupovine i pruža korisničko iskustvo bez problema.

Personalizujte narudžbe

Prilagodite pakete prema zahtjevima. Nudeći određeni stepen prilagođavanja, kupci nisu ograničeni na unaprijed određene opcije.

Prednosti povezivanja proizvoda

Prednosti korištenja paketa proizvoda za preduzeća su:

  • Kompanije mogu očistiti stare zalihe, prodati nepopularne proizvode i smanjiti otpad;
  • Kraći procesi donošenja odluka, što dovodi do bržih ciklusa prodaje i povećanja nivoa prosječne vrijednosti narudžbe kupaca;
  • Finansijska vrijednost za kupca, pomaže preduzećima da privuku nove kupce i osiguraju ponovno poslovanje;
  • Kompanije mogu uštedjeti novac na troškovima marketinga i distribucije spajanjem proizvoda.

Nedostaci povezivanja proizvoda

Nedostaci korištenja paketa proizvoda za preduzeća su:

  • Posao ili brend mogu patiti ako kupci kupuju samo pakete proizvoda, a ne pojedinačne proizvode;
  • Ako paket sadrži nepopularne proizvode ili vrlo jeftin artikl, kupci ih možda neće htjeti kupiti, čak i ako postoji popust. Paradoks izlagača kaže da kupci nesvjesno procjenjuju vrijednost paketa prema broju proizvoda, umjesto prema zbirnoj vrijednosti proizvoda;
  • Kupci uvijek traže najbolju vrijednost. Izbjeći će plaćanje proizvoda po punoj cijeni - gdje je to moguće i odlučiti se za pakete i popuste;
  • Ako ne nudite pakete proizvoda, mogli biste produžiti ciklus prodaje.